Znáte to? Aneb kritika starých blogů.

14. srpna 2013 v 20:37 | *Christine |  Diary
Bylo vám třináct, blog.cz se teprve rozjížděl a jelikož už jste byli "velcí", museli jste vlastnit svůj blog. Po nějaké době (ať už po roce, nebo po měsíci) vás to přestalo bavit z různých důvodů (snad malá návštěvnost, málo komentářu - nebo lépe: málo srozumitelných komentářů a tím myslím NE reklam - nebo jste prostě chtěli změnu. Založili jste další blog (a ten minulý zrušili/nezrušili). Tam to bylo stejné atd... atd....

Někdo za své "blogerské období" vystřídal dva blogy, někdo jich vystřídal pět. A někdo (jako já) si pro každou zálibu, koníček, oblíbenou seriálovou/filmovou postavu vytvořil zvláštní blog, ze kterých se stejně nakonec uchytil jeden - a to je tento. Je fakt, že jsem měla ještě dva nebo tři blogy, na kterých jsem udělala dost práce, ale bez menšího problému, záseku nebo lítosti, jsem jej vymazala. A většina těch naprosto "nepromakaných" a nesmyslných blogů zůstalo.

Mazat je teď nechci, je mi to líto. Když se na ten "nesmysl" podívám, vzpomenu si na své začátky s blogem.

Ale dnes jsem zažila doopravdický šok. Podívala jsem se na svůj starý, dávno zapomenutý blog, kde jsem zveřejňovala "povídky", "FFs", "fan-fictions", říkejte si tomu jak chcete. Každopádně jsem nemohla uvěřit tomu, že jsem to psala já! Oblíbené změny slov (no = mno, co = czo, skvělé = sqělé apod.) obohacovala můj tehdejší slovník! Byla jsem doopravdy v šoku. Ale kdyby jen to! Zápletka žádná, příběh o ničem, všechno to bylo akorát o celebritách vs. lásce - celebrity které jsem tenkrát zbožňovala - a nejspíš to bylo všechno tím, že jsem měla nulové zkušenosti jak se vztahem, tak se životem (ne že bych teď byla mudrc :P, ale snad už pár věcem rozumím). Děj se odehrával během jednoho dne a bylo to plné zbytečných slov - sprosté nadávky atp..

Ale když jsem zjistila, že v každém příběhu - ač byl jinak pojmenován - se odehrává prakticky to samé, musela jsem se doopravdy smát! Většinou šlo o nějakou nehodu (přepadení v lese, parku, autonehoda) a poté samozřejmě přijel princ na bílým koni a zachránil hlavni "hrdinku", které nebylo více než 16 let - UPOZORŇUJI, ŽE MNĚ TENKRÁT BYLO 13/14!. Zkrátka bylo to neskutečné!

Na ukázku vkládám "podobizny" některých z těch "nevyvolených" blogů, jejichž osudem bylo zaniknout, ale přitom je nikdo (já) nesmazal.

Jeden z mých (kdysi) nejaktivnějších blogů) a jak dopadl? Design zmizel někde v dáli a písmo ani nejde přečíst.

To už bylo mé pokročilejší stádium blogování - uměla jsem aspoň něco skromného s grafikou - blog nebyl aktivní ani dva týdny. :)